آبان مجموعه ای پویا و پیشرو در ارائه خدمات کارگزاری می باشد که در سال 1375 به عنوان کارگزار رسمی سازمان کارگزاران بورس اوراق بهادار تهران فعالیت خود را آغاز نمود. از بدو تاسیس تا کنون، عالی ترین هدف بنیانگذاران و مدیران این نهاد مالی خصوصی، بنا نهادن سازمانی خلاق و نوآور در ارائه خدمات متنوع و متناسب با شرایط روز و نیاز مشتریان بوده است.
در کارگزاری آبان، تمرکز بر پاسخگویی به مشتریان و درخواست های آنها به عنوان یک اصل سرلوحه فعالیت کارکنان قرار گرفته و فرهنگ مشتری مداری به عنوان فرهنگ سازمانی این شرکت نهادینه گردیده است.
خوشبختانه به کارگیری این رویکرد موثر واقع شد و شرکت کارگزاری آبان علاوه بر کسب رتبه الف از سازمان بورس و اوراق بهادار موفق به دریافت لوح زرن و تندیس مشتری مداری در دو سال پیاپی گردید. این خانواده بزرگ ارتباط مستمر با کلیه ذینفعان را موثرترین راهکار در حفظ جایگاه و نام نیک خود می داند و امیدوار است با تکیه بر تجربه غنی و سرمایه انسانی گرانبهای خود همچنان در ارائه خدمات جدید پیشتاز بماند.
ارزش های کارگزاری آبان
- – تعالی و برتری
- – شوق به برتری در ارائه خدمات، موثرترین انگیزه آغاز فعالیت روزانه ماست.
- – تعهد و حرفه ای گری
- – ما متعهد به ارائه بالاترین سطح خدمات حرفه ای به مشتریان خود می باشیم.
- – خلاقیت و نوآوری
- – ارائه راهکارها و خدمات جدید، راهبرد اصلی ما در افزایش سطح رضایت مندی مشتریان است.
- – اصول اخلاق حرفه ای
- – رعایت اصول اخلاق حرفه ای و رعایت قوانین و مقررات، اساس و بنیان فعالیت های ما را تشکیل می دهد.
- – کار گروهی
- – ما معتقدیم رسیدن به اهداف عالی شرکت تنها با همفکری، همدلی و کار گروهی امکان پذیر است.
رسالت شرکت کارگزاری آبان
شرکت کارگزاری آبان با بهرهگیری ازکادری مجرب و تکنولوژی روز، خود را متعهد به فراهم نمودن حرفهایترین خدمات کارگزاری و سرمایهگذاری میداند. این خدمات با رویکردی دلپذیر و صمیمانه ارائه میگردد تا رابطهای بلندمدت با مشتریان برقرار گردد.
کارگزاری آبان با حفظ اسرار مشتریان، رعایت اصول اخلاق حرفهای و احترام به قوانین و مقررات به دنبال ارتقاء اطمینان مشتریان به خود میباشد.
این شرکت همواره به دنبال جذب مشتریان جدید از طریق توسعه امکانات و متنوع سازی خدمات خود است و در عین حال با بهبود مستمر کیفیت خدمات به دنبال افزایش سطح رضایتمندی مشتریان قدیمی خود میباشد.
ما بگونهای به رشد و توسعه پایدار خود ادامه خواهیم داد که هیچگاه کیفیت خدمات قربانی توسعه فعالیتها نگردد.
چرا مشتری مداری اولویت اول ماست؟
زیرا ما معتقدیم :
- – “خدمات مشتریان” تنها یک بخش از این سازمان نیست، بلکه وظیفه تمام کارکنان است.
- – مشتریان به ما وابسته نیستند بلکه ما به آنها وابستهایم.
- – این مشتریان هستند که مشخص میکنند چه سازمانی و بر اساس چه دلایلی موفقتر است.
- – پیشنهادات و انتقادات مشتریان گرانبهاترین هدیهای است که دریافت میکنیم.
- – سازمانهائی توانائی رشد و بقاء را دارند که بتوانند به نیازهای جدید مشتریان خود پاسخگو باشند.
مجوزها و استانداردهای کارگزاری آبان:
- – بورس انرژی
- – محصولات کشاورزی
- – صندوق یکم آبان
- – مشاور پذیرش بورس کالا
- – مشاور سرمایه گذاری
- – مرکز تماس
- – صندوق ندای امید
- – معاملات برخط آتی کالا
- – سلف استاندارد موازی
- – مشاور پذیرش اوراق
- – رینگ محصولات پتروشیمی
- – صندوق سرمایه گذاری مشترک پارس
- – معاملات آتی کالا
- – سبدگردانی
- – معاملات آتی اوراق
- – معاملات برخط
- – فرابورس
- – بورس کالا-فلزات
- – مشاور عرضه اوراق
آدرس سایت: www.abanbroker.com
شماره تماس: 02188553030
شماره فکس: 02188556080
آدرس شعب کارگزاری: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از سه راه بهشتی، بعد از کوچه نادر، پلاک 2113
تالار تامین سرمایه نوین
تهران، خیابان قائم مقام فرهانی، نبش بیمارستان تهران کلینیک، کوچه آزادگان، پلاک 17، طبقه همکف
واحد آتی سکه
تهران ، خیابان طالقانی ، نبش خیابان بندر انزلی، جنب ساختمان بورس کالا، ساختمان کارگزاران(ساختمان زیمنس)، طبقه زیر همکف
بورس کالا
تهران، خیابان طالقانی،نبش خیابان بندر انزلی، جنب ساختمان بورس کالا، ساختمان کارگزاران(ساختمان زیمنس)، طبقه زیر همکف
کرج، میدان هفت تیر، ساختمان مدائن، واحد 37
ارومیه، خیابان برق، نرسیده به چهار راه باهنر (آپادانا)، جنب اداره کل تربیت بدنی، بورس منطقه آذربایجان غربی
کیش، میدان امیرکبیر، برج مالی آنا، طبقه دوم
نکات مهم:
جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با شرکت کارگزاری موردنظر، روی لینک سایت کلیک نموده و اطلاعات کاملتر را در سایت آنها مشاهده فرمایید.
امتیاز شما به این مطلب چنده؟